CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

the ugly truth!

the ugly truth!

sitting pretty wooo!

sitting pretty wooo!

Tuesday, November 3, 2009

T.O.S.?.


pertama skali, di cni sy ingin menyata kan...

bahawa...

1st paper yang aku amik untuk exam sem ni...

alhamdulillah....
Monkey Winks

aku akn pass ngn cemerlang...arap2 la kan..
wakakaka....
aduyai...
paper english a.k.a LSP 300 bleh la ko lpas cima oit...
ni next paper ni haa....
bleh ke ko pass ngn cmerlang???
itu yang kita xtao...
sma2 la kita berdoa and bertawakal trhadap nya...
huhuhu..
kwn2 ku, doakanlah keselmatan daku dlm peperangan mnentang paper...


::THEORY OF STRUCTURE::


huhuhuhuhuh...
risao sgt dowh....
pe la akn aku jwb esok..



jgn jwb ngarut2 dh la...
bak kta lecturer aku, jwb je...
jnji jgn tggl tmpt kosong....
hahahaha..
itu la yg akn aku wt..
jwb je....
hehehe...
ari ni, aku bru pas study kt lib...
okey la...
bleh la msuk ckit2
hehe..
okeh la tu kn...
dri kosong je...
hehe,....
pasni nk pi main badminton ngn kilah n miera ku cyg.....
yeah!

0 (",)kritikanluarbiasa: