CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

the ugly truth!

the ugly truth!

sitting pretty wooo!

sitting pretty wooo!

Friday, October 30, 2009

pabila kemalasan mengatasi kerajinan!


aiyoo!

pe la nk jdi kt aku skrg ni..
exam dah dkt...
tpi cm xnk exam je gaya nye..
pe la mslh aku nih..
pemalas thp cipan dah ni....
wake up la cima oiii..
exam start isnin ni.............................
kang ada jgk yg kne sepak...
bgun2...
dah la study week ni asyik bgun lmbt...
ank dara spesies pe la aku nih...
huhu...
asal bgun, ngadap laptop...
asal bgun, ngadap makan...
asal bgun, dok melengu ja....
(kalo nk tao melengu tu apa, tnya org kedah)



nseb bek la ada kilah..kebetulan je tu
dy la yg dok pksa aku study..
kalo x, hampeh....
bukak buku pon maleh....
hehehe..
aku rajen tao sbnarnya...


ari ni nk kne blik umah plak...kompem x stdy...
nk smbut besday abah ngn pizah..
kna la blik.
agi pon aku rindu kt family.....huhu
kalo x, pot pet pot pet org kt umah tu..
sabo jela.
yg ptg esok pgi kne blik awai naa...
huhu...
tu jela kot..






pesandaku : aku bru bgun tidoq ja ni..haha...
nak gi bsuh muka, mndi luh..

0 (",)kritikanluarbiasa: