CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

the ugly truth!

the ugly truth!

sitting pretty wooo!

sitting pretty wooo!

Tuesday, November 10, 2009

seMpaT aGi!

wawawa....

sebenarnya kan....

sebenarnya kan....

aku bru ja abes wat paper ke -5 aku....

iaitu :: teknik berfikir ::

penat aku fikir tao!

smpi tertido la...

actually aku ngntuk sgt....

smlm tido lwt giler....kol 5.30 am...

diulangi 5.30 am!

wakakaka....
time wt tdi mmg la idea kuar mencurah-curah..

tpi yg x best nye sume tu aku kne tulis sndrik...haha...

ngntuk giler nih weh....

last2..dah x thn sgt ngn kesejukan dan kemengantukan....

aku pon mengemas brg2 aku, bgun dan dgn muka ngn muka bgganya aku mengatur lgkah kuar dri dwn peperiksaan tu...

hahahaha :P



noteke??:: aku skrg kt lab comp school civil...
wakakaka!

:)

3 (",)kritikanluarbiasa:

~ miErA ~ said...

wahahahahha..
org study gila2...
yg kita wat keja gila2 tgh mlm...
wahahahahha...

~~Cho KyuYONZ~~ said...

tau xpa..
aishhh~~
masalah..
hahahhaha..
tapi best~~

::si chubby:: said...

semestinya....
gurlz sleep over la kta kn...
aik...
dah leh comment...
weee~~