CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

the ugly truth!

the ugly truth!

sitting pretty wooo!

sitting pretty wooo!

Saturday, February 27, 2010

semangat baru!

wakaka~~
layout baru, semangat baru....
jgn katakan bersarang, bertelur, beranak-anak dah aku nye blog nih..
bpe bulan aku tinggal...
yela kan..

dok umah, nk tulis mende nye...bkn jenjalan merata...
dok umah ja keja nya...
xdak idea nk tulis pa...
kih3...
anyway...

I'M baCk!!!

ngahahaha....


sedar xsedar, dah msuk sem ke-4 aku kt usm nih....
pejam, celik, pejam, celik dah nk final exam...
mcm2 jadi kt aku sem ni...
huhu..

idop kelam kabut...
sem paling serabut la bgi aku....
kalah berus sabut...
hehehe....

urus ni la, urus tu la...
WUS 101 la, konvensyen la, assignment la, test la, kuiz la..
sje2 test la...
aishhh...
smpi x ckup tgn dah..
nk kne klon lagi tgn nih, kasik byk2...
senang cket aku wat keja nti..
huhu..

Chicken Icons


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

sem ni jgk la aku byk gaduh ngn org yg pling aku syg....
aku xtao la npa aku suka sgt cri pasal ngn dy...
huhu...
pe la slh aku...
eh silap...
pe la salah mamat tu ek?
ishhh...
kejam tol aku nih..
last2, dy balas dendam kt aku blik....
dy seksa aku blik...
huhu..
aku kol x jwb...aku msg x reply...aku ym xreply gak...
pe ntah lagi comment di pesbuk...
lgsung la x dilayan...
dy dah btul2 majuk ngn aku la gini...
huhu..
naseb ko la cima...trime jela....
huhu...


aku blah dlu la...

kuciwa...kuciwa...kuciwa...

Monkey Icon

depress..depress...depress...aku seyes ni weh....huhu

Monkey Winks
nak lari jaoh2....bior xde sape jmpe teman dah.....






2 (",)kritikanluarbiasa:

LORD ZARA 札拉 said...

yeah!!

semangat2!!

::si chubby:: said...

tu la..
kne semangat bru...
buang yg kruh, amik yg jernih...
cewwahhh...