CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

the ugly truth!

the ugly truth!

sitting pretty wooo!

sitting pretty wooo!

Thursday, April 23, 2009

aRghhh!!!!!!!aku x leh tido......

i still need sOme sLeep!!!!!!
huhuhu..
xleh tido la plak...
aku ngantok sgt dah ni..
tapi mata ni plak x nak pejam...
huhu..
sedey2..
ngantok2..
ni syndrome pe lak ni yg melanda diri aku di tgh2 malam gelap gulita nih.....
syndrome antok kot....
huhu..
aku NAK TIDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jam menunjukkan menunjukkan kol 2.36 pagi...
dan aku masih xleh tido...
aku nak tido jgk...
aku ltk pale atas bantal..
aku pejam mata...
x smpi 15 saat...aku bangun balik...
aku tetap xleh tido...tolong....
virus antok menyerang aku....


aku curi gambo ni...
budak ni xmo tido...tpi mak dier tipoo...mak dier ckp kalo dier x tido, ada clown yang jahat akan datang makan dier....
sebab tu dier tido celik sebelah mata...
hehehe..


p/s: aku still nk tido pejam 2-2belah mata...

huhu..
aku nanges banyak sangat ke sampai basah bantal aku nih??
huhu..
aku nanges bukan sebab pe pon..
sebab aku x leh tido ja...
huhuhu

1 (",)kritikanluarbiasa:

bluewaverose said...

gedik la ko..
len kali meh lepak bilik aku kalu xleh tdo..huu